VcBux Kembali

Posted by Jiddun Toyyib | Saturday, February 12, 2011 | , | 0 comments »

vcBux

Laman web PTC vcbux telah kembali normal seperti biasa. Mengikut owner vcbux, site tersebut telah diserang dengan ddos menyebabkan vcbux lembab dan tidak boleh diakses. Admin vcbux telah bertungkus lumus bagi memastikan kesinambungan vcbux terus wujud dialam maya. Sebagai pengklik setia aku memastikan tidak gagal untuk klik 4 iklan sehari di vcbux. Bagi pengklik vcbux yang lain sudah tentu dapat menarik nafas lega, kerana tugasan menjana duit dari vcbux ini boleh diteruskan.

Setelah sebulan menyertai vcbux bermula 11/1/2011 pendapatan aku seperti tertera di banner diatas. Dengan purata 0.04 sehari sepatutnya aku memperolehi 1.20 namun disebabkan ddos attack hari tu menyebabkan aku tidak boleh login maka peluang tu terlepas begitu sahaja. Namun aku gembira kerana site telah kembali normal seperti biasa.

-----------------

LotBux

0 comments