Pendapatan pasif - Forexcopy

Posted by Jiddun Toyyib | Friday, April 20, 2012 | , , | 0 comments »

Salam 1Malaysia,
Huh dalam posting aku sebelum ini akau ada cakap pasal pendapatan pasif syoknya kalau ada. Ok sebenarnya aku nak bagi tau salah 1 pendapatan pasif yang aku sertai iaitu forexcopy.

Ya dengan forexcopy ianya boleh jadfi salah 1 pendapatan pasif kerana aku cuma perlu join trader yang berjaya dan akaun aku akan ikut sebijik macam trader open post. Jika keuntungan 10% sebulan, pun dah cukup berbaloi-baloi dengan forexcopy nih.

Forexcopy ni cuma instaforex je yang ada, so kalau sapa-sapa rasa nak buat pendapatan pasif cara baru ni. Join instaforex dan pilih trader anda. Aku pun jadi trader nak follow aku pun boleh. Cuma register akaun instaforex dengan kod BSUI. Dalam petak affiliate tu masukkan BSUI dan selepas itu mula deposit. Kemudian follow 353368 post anda akan dibuka secara auto. anda tak perlu buat apa-apa.  

0 comments