Review Duit FREE NeoBux

Posted by Jiddun Toyyib | Sunday, January 02, 2011 | , , | 0 comments »


Salam dan Selamat Tahun Baru


Ok hari ni 2 Jan 2011 merupakan ulang bulan ke-2 aku join mesin penjana duit FREE neobux.Neobux ni aku join pada 2 Nov tahun lepas. Kiranya dah 2 bulan aku join mesin penjana duit FREE neobux nie. So dalam 2 bulan nih apa aku dapat dari mesin penjana duit FREE neobux nih?


Ya dalam tempoh 2 bulan tuh aku dah jana duit FREE usd5.04 sahaja dan semua hasil tuh aku belum kecapi lagi hasilnya pasal aku dok sewa downline first level. Kenapa aku buat camtu? Sebabnya yang best sekali pasal mesin penjana duit FREE neobux aku tak perlu susah-susah carik downline kerana aku boleh sewa direct dari neobux. Diaorang dapatkan ahli banyak-banyak dan tugas aku ialah sewa saja dari diaorang. Cuma masalahnya bila sewa dah tentu aku kena bayar kat neobux. Jadi aku kena bayar sorang kat neobux tuh usd0.25 selama sebulan. Kalau mereka rajin mengklik mereka akan di extend secara automatik dan akan jadi dl aku sampai bila-bila. Kalau malas aku kena sewa la dengan kos usd0.25 sebulan.


Kat mesin penjana duit FREE neobux nih aku cuma dapat jana duitr FEE usd0.04 sahaja sehari dengan kata lain sebulan aku akan dapat usd1.2 dan dalam dua bulan sepatutnya akau dapat usd2.4 sahaja tapi kalau ikut data dari perenggan atas tuh aku dah jana duit FREE usd5.04 jadi dari mana datang duit tuh... haaa itulah hebatnya mesin penjana duit FREE neobux nih baki tu datangnya dari dl yang aku sewa la. Sehingga posting ini ditulis aku dah ada 8 dl yang aktif dan bakal menyewa lagi 5 orang mungkin esok atau lusa menjadikan 13 orang. Aku target untuk Jan 2011 ni aku nak sewa seramai 30 orang yang boleh menjana usd0.60 sehari dan usd18.00 sebulan. Ini target aku dengan neobux untuk bulan Jan 2011 sahaja.


Jadi sebenarnya mesin penjana duit FREE neobux nih kalau dia tak scam la, aku boleh jana duit FREE sedikit demi sedikit dari bulan ke bulan dan tahun ke tahun. Cumanya ia tak lah cepat nampak hasilnya.. cuma nampak progress dalam jangka panjang sahaja. Ya lah aku pun tak nak cepat-cepat sambil-sambil hantar anak aku sekolah tiap hari dan tunggu diaorang belajar setiap malam aku buatlah projek FREE nih. Aku tak terlibat dengan apa-apa. Aku tak perlu bayar apa-apa semuanya FREE. Aku tak payah jual apa-apa. Aku tak payah iklan apa-apa. Aku tak payah cari dl kerana aku boleh sewa saja untuk jadi dl aku. Jadi pada aku mesin penjana duit FREE neobux merupakan mesin terbaik untuk aku jana duit FREE. Mana tahu dengan neobux hujung tahun ni aku boleh tukar handphone free ke, laptop baru ke, atau bayar bil broadband aku ke. Ya apa aku nak heran kalau aku tak join mesin penjana duit FREE neobux dan klik neobux ni aku still kena baca email jugak, layari web jugak, bayar bil broadband band jugak. Jadi sambil aku buat benda-benda tuh aku luangkan masa 2 minit saja klik iklan duit FREE neobux yang sebanyak 4 iklan tuh bagi menjana usd0.04. memangla kelakar dapat usd0.04 sahaja bukan usd 4.00 atau usd40.00 ya betul tapi ini kan permulaaanya sahaja. Game baru bermula dan permainan belum tamat.


Jadi aku di tahun 2011 akan klik setiap ari duit FREE neobux dan yang seangkatan dengannya




0 comments