Telefon Android - Pembelian Yang Berbaloi

Posted by Jiddun Toyyib | Thursday, December 01, 2011 | , , | 0 comments »

Bagaimana anda membuat keputusan mengenai telefon yang terbaik untuk anda? Dengan pelbagai besar telefon bimbit untuk memilih daripadanya adalah benar-benar sukar untuk membuat keputusan. Telefon Google baru-baru ini menjadi amat popular, terima kasih kepada sistem operasi Android Google. Beberapa pengeluar telefon bimbit menggabungkan sistem operasi Android ke dalam telefon bimbit mereka. Berikut adalah beberapa telefon Android atas pada hari-hari today.These pasaran, kebanyakan orang mempunyai telefon bimbit. Bahkan orang-orang yang bersumpah bahawa mereka akan sekali-kali mencari telefon bimbit yang berguna telah dibebaskan untuk kemudahan telefon bimbit dan teknologi. Apakah lain-lain cara yang anda akan menjelaskan trend membayar anda pergi telefon bimbit? Salah satu telefon yang paling popular sel model yang ada di pasaran telefon bimbit Android Google.

Dengan adanya teknologi telefon pintar, persaingan mempunyai banyak berdepan dengan. Dengan banyak pilihan Telefon Android, bagaimana anda tahu yang telefon terkemuka Telefon Android? Berikut adalah beberapa telefon yang mendapat reviews.What terbaik adalah kehendak anda dari telefon bimbit anda? Apabila tiba masa untuk menaik taraf telefon bimbit mereka ini adalah sesuatu yang pembeli setiap harus bertanya dirinya. Membuat panggilan telefon merupakan tujuan asal telefon bimbit. Oleh kerana telefon bimbit berkisar, manusia mula mahu mengambil gambar, menghantar mesej teks, mendengar muzik mereka dan akses Internet. Anda boleh melakukan semua itu dan beberapa dengan memilih telefon pintar. Bermain permainan, memeriksa laporan cuaca dan membuat panggilan telefon hanya beberapa perkara-perkara yang tidak terkira banyaknya yang anda akan dapat melakukan dengan telefon ini. Sebelum memilih salah satu daripada telefon Android atas, anda perlu mengambil kira apa yang anda mahu telefon boleh lakukan untuk anda. Berikut adalah beberapa telefon Android top sekarang.

Antara telefon Android top Acer BeTouch E110. Ini adalah hanya satu Acer BeTouch telefon daripada di pasaran. E110 adalah telefon pintar berjalan dengan Android 1.5 perisian set. Ia bukan edisi terbaru dari teknologi Acer, tetapi E110 BeTouch mampu hampir semuanya telefon pintar yang lain. Acer mempunyai antara muka mereka sendiri yang membantu pengguna dalam operasi telefon mereka. Telefon ini mempunyai skrin sentuh sedikit yang dikuasakan oleh pemproses 416 MHz. Skrin sentuh adalah kurang daripada tiga inci saiz! Skrin sentuh tidak walaupun tiga inci besar! Quench Motorola adalah salah satu daripada telefon Android atas. Quench, model kemudian Motorola telah dipertingkatkan dengan sistem operasi Android. Telefon ini adalah salah satu daripada lapan Motorola model yang menggunakan sistem Android. Telefon ini mempunyai skrin yang hanya sedikit lebih besar daripada tiga inci, namun skrin mempunyai definisi tinggi (320 x 480). Telefon ini menggunakan teknologi Motoblur, yang akan membolehkan pengguna rangkaian sosial pengalaman yang lebih baik. Ia menggunakan sistem operasi Android 1,5 dan menawarkan keupayaan Wi-Fi, GPS, kamera yang lima megapiksel dan aplikasi beberapa pengguna akan benar-benar adore.The Sony Ericsson Xperia X10 Mini adalah salah satu daripada telefon Android yang sangat dihormati di pasaran. Telefon ini dibina di atas model yang sedikit berbeza dengan perubahan nama tiada. Mini ini pada dasarnya versi yang lebih padat telefon yang dimodelkan selepas. Telefon ini bekerja dengan Android Google 1.6 sistem operasi dan dipasangkan dengan antara muka UX oleh Ericsson.

Skrin sentuh hanya dua setengah inci yang besar dan telefon tidak seberat 100 gram. Walaupun ia kecil, ia agak pek punch. Telefon datang dengan kamera yang lima megapixel, bersama-sama dengan fon kepala jack 3.5mm yang membuat ia boleh untuk mendengar muzik sudah Legend phone.The HTC anda sangat popular. Kedudukan di laman web Kenali com dot Mobile anda adalah nombor satu. The Legend HTC tidak telefon Android yang pertama tetapi adalah agak tinggi permintaan. Ini mungkin mempunyai kaitan dengan bersama-sama antara muka pengguna HTC dan Android 2.1 sistem operasi. Skrin ini adalah skrin sentuh dan rambut yang lebih besar daripada tiga inci saiz. Salah satu ciri-ciri yang paling popular adalah kawalan ia menawarkan. Ia disamakan dengan pad trek atau gaya kayu bedik kawalan. Selain itu, ia mempunyai keupayaan dan GPS Wi-Fi.

Di pasaran hari ini, LG InTouch Max GW620 adalah antara telefon Android diberi nilai atas. Ramai pengguna yang membeli telefon ini memberitahu semua orang yang mereka tahu. Mereka menegaskan bahawa telefon hampir sempurna. Ia mempunyai hebat lima kamera digital megapiksel dan pembeli sambutan hangat antara muka yang mudah untuk digunakan. Anda boleh bercakap selama lapan jam sebelum anda perlukan untuk mula berfikir tentang bateri. Ini adalah telefon untuk seseorang yang suka membuat panggilan telefon dan menghargai mampu untuk mengakses perkara yang hanya terdapat pada telefon pintar. Aduan kami adalah kos. Ia agak mahal. Satu Motorola telefon yang berfungsi dengan sistem operasi Android adalah Cliq Motorola. Telefon ini adalah untuk dijual berfikir T-Mobile. Ia mempunyai papan kekunci yang slaid keluar. Salah satu perkara yang membuatkan telefon ini begitu popular adalah bahawa ia membolehkan pengguna untuk menyimpan log panjang e-mel, mesej teks dan kemas kini rangkaian sosial. Anda boleh menggunakan telefon ini untuk memastikan Twitter dan Facebook halaman-to-date. Anda boleh dari jauh mengakses data pada telefon.

Sebuah telefon Android yang sangat popular ialah Mini Pulse T-Mobile. Telefon ini direka untuk pengguna wang sedar yang mahu semua loceng dan wisel telefon Android tetapi tidak mahu membayar harga astronomi. Saiz skrin sentuh pada telefon ini adalah kurang daripada tiga inci. Ia dilengkapi dengan kamera 3,2 megapixel yang mempunyai Flash LED yang membantu jurugambar snap lebih baik gambar. Telefon menjalankan Android 2,1 perisian. Perbezaan antara ini dan telefon Pulse biasa ia mempunyai bicu untuk satu fon kepala.

Satu lagi telefon popular Sony Ericsson Xperia X10 Mini Pro. Ia adalah salah satu daripada telefon bimbit di garisan Xperia X10. Telefon ini menambah kepada telefon Mini X10 dengan menambah papan kekunci, yang slaid keluar daripada skrin.

Telefon ini menggunakan sistem operasi Android 1,6 dan mempunyai paparan yang kurang daripada tiga inci saiz. Walaupun begitu telefon masih mudah untuk digunakan dan tidak semua yang rakan-rakan yang lebih besar yang boleh melakukannya.

Salah satu yang sangat digemari Android telefon Keinginan HTC. Nexus Satu telefon bimbit, yang dihasilkan oleh Google, boleh didapati dengan telefon Android ini. Malah, Keinginan HTC cukup banyak peningkatan model asal. Ia mempunyai skrin paparan yang besar hampir empat inci dan menggunakan paparan WVGA Amoled. Ia menggunakan pemproses snapdragon yang berfungsi pada 2.1 sistem operasi Android. Selain itu, telefon ini memanipulasi penggunaan Adobe Flash (ayat 10.1). Skrin skrin sentuh dan menggunakan kayu bedik dan teknologi pad trek untuk membantu pengguna dalam mengendalikan satu system.Being telefon Android disediakan atas, Wira HTC telah mendapat banyak gembar-gembur. Menggunakan antara muka pengguna mudah. Ia mempunyai luaran yang lancar dan mampu untuk berbuat semua telefon pintar yang lain boleh lakukan Dengan keupayaan untuk mengakses Internet, membuat panggilan telefon, dan gambar snap, telefon ini adalah bom. Satu masalah utama dengan telefon ini adalah saiz, kerana ia agak sukar untuk meletakkan telefon di dalam poket anda tanpa bonjol utama yang menunjukkan di dalam poket seluar anda. Selain itu, ia tidak menjalankan versi terbaru sistem Operasi android. Namun, ia adalah telefon yang baik dan bernilai dengan harga yang meminta.

T-Mobiles Touch G2 telefon seterusnya selepas G1, merupakan telefon pertama Android dengan Google. Model ini adalah lebih baik daripada bekas model, yang memaparkan slaid keluar papan kekunci dan agak rumit untuk menjalankan. Tiada lagi keyboard, sebagai skrin sentuh digemari kini lawan iPhone. Kamera ini memiliki lima keupayaan megapiksel dan anda boleh berbual selama lapan jam sebelum ia datang masa untuk cas semula bateri yang telah mati. Ia adalah idea yang baik untuk mengambil perhatian terhadap model yang berdasarkan sama banyak Hero HTC kerana ia adalah pada G1, jika T-Mobile bukan pembekal telefon bimbit anda pilihan, anda boleh mencari telefon bimbit yang bersamaan dengan pembekal perkhidmatan yang berbeza.

Satu pilihan yang popular di kalangan telefon bimbit yang menjalankan perisian Android Acer BeTouch E400. Telefon ini menggunakan 2.1 perisian platform Android. Jika anda ingin mendapatkan teknikal, ia adalah telefon pintar. Pengguna mendapat manfaat daripada skrin sentuh yang lebih daripada tiga inci (3,2 untuk menjadi tepat). Lebar ini tidak kurang daripada dua belas milimeter. Selain GPS, pemproses 600MHz dan keupayaan Wi-Fi, Syarikat Acer telah juga dipasang antara muka pengguna mereka sendiri untuk parlay sistem Android. Telefon ini masih adil baru supaya tidak ramai pengguna telah menyumbang telefon bimbit reviews.With tidak terkira banyaknya mereka untuk dipilih, telefon sel Cecair e Acer sering kali terlepas pandang. Tidak banyak yang diketahui tentang telefon Acer, berbanding dengan komputer dan monitor yang mereka tawarkan. Android 2.1 sistem pengendalian kuasa telefon ini.

Ia mempunyai pemproses Snapdragon. Skrin tiga setengah inci besar dan menggunakan teknologi skrin sentuh. Telefon ini yang bermuka-muka dengan keupayaan Wi-Fi, GPS, kamera 5 megapiksel, standard 3.5mm jack fon kepala untuk mendengar muzik, serta menutup dalam cuping telinga dan mikrofon untuk memberikan anda kebebasan untuk membuat telefon bimbit tangan percuma calls.An telefon Android menerima sambutan hangat Samsung Beam i8520. Telefon menggunakan teknologi Android untuk sistem operasi dan ciri-ciri sebuah projektor Pico. Ini bermakna bahawa pengguna telefon boleh menggunakan telefon untuk projek apa-apa jua yang cukup banyak dalam telefon bimbit ke dinding. Ia menjadikan membawa projektor mudah alih satu kemudahan yang mudah. Tambahan pula, ia mempunyai dalam teknologi telefon pintar - operasi Android telah disebutkan sebelumnya sistem dan kulit Touch Wiz, yang telah direka oleh Samsung.

Telefon ini dilengkapi dengan kamera 8-megapiksel, yang menjadikan ia lebih baik daripada kamera digital pegang tangan yang lain! Suatu telefon Android yang direka khusus bagi pengguna bajet sedar Samsung Galaxy portal. Kamera yang minimum tiga kamera digital megapiksel, tetapi selain daripada itu ia adalah telefon yang hebat - terutamanya untuk harga. Keupayaan telefon ini termasuk video, Bluetooth dan Wi-Fi. Telefon ini mempunyai kira-kira tujuh jam bernilai masa cakap. Ia mempunyai yang sangat besar dan bukan membina, tetapi jika anda mahu telefon pintar pada harga yang sangat baik, ini adalah untuk anda. Apabila menaik taraf gulung kali, beberapa syarikat telefon bimbit menawarkan telefon secara percuma kepada pelanggan mereka. Google datang dengan sistem Android dan ia adalah mungkin untuk mengeluarkan telefon bimbit untuk bersaing iPhone dari Apple. Nyata, Android adalah pesaing masa besar dengan Apple dan kini telah dibenarkan syarikat-syarikat telefon bimbit yang lain peluang untuk menyediakan telefon pintar yang setanding dengan orang-orang yang mahu untuk menaik taraf dari telefon semasa mereka kepada sesuatu yang lebih bijak dan ditanam. Pada kenyataannya, telefon bimbit tidak lagi digunakan semata-mata untuk membuat panggilan. Sekarang mereka membenarkan anda untuk snap foto, bermain muzik dan menyambung ke Internet. Jika anda mahukan untuk menaik taraf untuk anda telefon bimbit tetapi tidak pasti jika iPhone adalah sesuai untuk anda, telefon Android berkuasa adalah alternatif yang berdaya maju.

Apabila tiba masa untuk membuat keputusan kira-kira satu telefon Android atas, ia adalah bijak untuk mempertimbangkan apa yang anda akan menggunakan telefon bimbit anda. Jika tujuan utama anda dapat membuat panggilan telefon, anda mungkin tidak memerlukan telefon dengan loceng dan wisel yang begitu banyak. Walau bagaimanapun, jika matlamat anda adalah untuk menggunakan telefon anda untuk hiburan mudah alih dan kenalan, anda akan memerlukan teknologi telefon pintar untuk tinggal di tahu dengan keluarga anda, rakan-rakan dan hobi. Fikirkan tentang pilihan anda!

Telefon bimbit sudah pasti berkembang dari hari-hari apabila mereka telah dibina seperti rehat gergasi dan hampir tidak dapat dimuatkan dalam beg bimbit.

Kini, mereka dapat membantu anda memeriksa e-mel anda, melakukan persidangan video dan juga bermain permainan yang rumit semua semasa anda berada jauh dari rumah (atau terlalu malas untuk bergerak kira sofa anda). Jika anda telah membuat keputusan untuk pergi dengan telefon pintar, telefon Android diberi nilai atas semua bernilai mengambil lihat.

Membuat keputusan mengenai telefon bimbit untuk membeli boleh menjadi satu usaha yang cuba. Terdapat banyak pilihan di luar sana! Apabila telefon bimbit mula-mula menjadi aliran utama, kebanyakan orang mengambil kesempatan menaik taraf bebas tawaran daripada pembekal telefon bimbit mereka. Walaupun, yang telah kembali apabila telefon bimbit hanya untuk membuat panggilan telefon. Kini telefon bimbit komputer kecil yang membenarkan pengguna mengakses Internet, membuat panggilan telefon, tidak bertujuan gambar, mengambil video dan tan barangan lain. Telefon Android atas beberapa telefon yang terbaik bagi market.Finding telefon bimbit yang betul boleh mengambil masa yang lama yang banyak melakukan penyelidikan. Anda perlu tanya diri anda apa yang anda mahu telefon anda boleh. Apabila memikirkan yang telefon android adalah atas nilai wang anda, ianya lebih bermanfaat untuk anda sudah tahu apa yang anda mahu dari telefon anda.


Tom Darden tahu apa dia menulis tentang. Dia milik majoriti orang-orang yang memiliki telefon bimbit, jadi dia adalah seorang lelaki yang agak biasa. Menulis tentang subjek yang menarik beliau adalah minatnya. Berkongsi cerita-cerita ini lebih. Tom memulakan blog baru di beardandmustachetrimmer.org di mana beliau berkongsi cadangan bagi orang-orang yang cari perapi janggut dan misai.

0 comments