Top 5 Android Apps membuat hidup anda lebih mudah

Posted by Jiddun Toyyib | Monday, April 16, 2012 | , | 0 comments »

Oleh kerana permintaan untuk aplikasi android yang semakin bertambah hari demi hari semakin banyak aplikasi Android akan dilancarkan di pasaran Google. Mereka membawa kemudahan pengguna telefon Android dan membuat kehidupan lebih mudah dan lebih menarik. Di sini saya ingin bercakap tentang beberapa perisian berguna yang saya cuba. Saya suka mereka banyak dan fikir mereka patut cuba untuk anda.

Quick Switch Suis cepat

Suis cepat widget desktop puasa yang membolehkan anda cepat dan persediaan sistem yang mudah untuk peranti Android anda. Anda tidak perlu mencari melalui menu selepas menu untuk mendapatkan tetapan yang anda ingin bertukar, kerana Switch Pantas membenarkan anda untuk membolehkan atau melumpuhkan tetapan sistem adalah hanya satu klik. Tetapan termasuk Wi-Fi, Bluetooth, GPS, Auto-sync, skrin keluar, Sambungan Data, Skrin Auto kunci, Auto-Putar Skrin, Getaran / Mod Senyap, kunci / membuka kunci Pola, Reboot (umbi), 2G 3G Togol , penceramah mod. Pilih tetapan terbaik yang membolehkan pada skrin rumah anda di bar dengan 5/6/7 butang.
App Locker

Persalinan app terbaik lagi! Ia menawarkan perlindungan bagi setiap permohonan tertentu yang saya tidak akan digunakan oleh orang lain, kecuali oleh saya sendiri. Ia menyenaraikan semua aplikasi yang dipasang, termasuk perisian sistem, dan anda boleh memilih untuk menyembunyikan mereka atau tidak. Jika anda hendak permohonan untuk menghalang capaian yang tidak dibenarkan atau tidak dijangka, adil, dan kemudian pilih "Guna". Ia mempunyai dua mod untuk membuka kunci, iaitu, kata laluan dan corak buka kunci buka kunci. Sebaik sahaja anda lupa kata laluan anda, anda boleh mengambilnya oleh pemulihan e-mel. Ciri-ciri yang baru ditambah dua suis laju desktop. Saya mesti mengatakan ia adalah idea yang sangat baik untuk menambah kedua-dua suis. Satu digunakan untuk mengunci / membuka semua aplikasi hanya satu klik. Yang satu lagi digunakan untuk mengunci / membuka seluruh peranti. Lebih banyak ciri, seperti semula kunci automatik dan auto-pelancaran. Percayakan saya! App Locker ini pastinya bernilai cuba!
mPicture
Mungkin anda tidak boleh memberitahu apa mPicture hanya boleh membuat namanya. Ia adalah sebuah aplikasi yang membolehkan anda wallpaper untuk skrin utama anda dan mudah untuk perubahan yang menakjubkan dan unik. Jumlah termasuk beribu-ribu dan imej-imej yang menarik, yang jelas disusun. Pilih yang anda mahu dan berkumpul ke kad SD anda lagi mudah untuk digunakan. Ia merupakan satu pembantu yang baik untuk menghiasi skrin rumah anda dengan beberapa gambar yang hebat.

Photo Manger
Seperti namanya, Pengurus Gambar digunakan untuk menguruskan foto digital anda. Ia adalah tukang pilih dan editor foto. Jenis-jenis gambar yang berdasarkan masa dan direktori. Anda juga boleh mencari pembebasan beberapa hanya untuk melakukan gambar anda, seperti berputar, zoom masuk dan keluar, crop.Plus, fungsi terakhir, termasuk satu yang saya suka terbaik adalah bahawa ia membuat foto anda tidak mahu dilihat oleh orang lain membuat folder yang dipanggil Foto persendirian. Anda boleh menggunakan perlindungan kata laluan untuk akses. Jika anda mempunyai banyak gambar digital dan mahu mengurus dengan cekap, anda perlu cuba.

Advanced Task Manager

Ia adalah satu task manager anda untuk membunuh tugas / proses / perkhidmatan kelajuan telefon anda dan hayat bateri. Anda juga boleh menyenaraikan bot laju bot laju anda. Melainkan jika task manager, ia juga uninstaller sebelum anda memasang apa-apa aplikasi yang anda hendak padam. Advanced Task Manager membolehkan anda menambah fungsi-fungsi tertentu untuk senarai pengecualian, bahawa perlindungan khas untuk aplikasi dalam senarai. Ia juga menyatakan ringkasan memori CPU telefon anda, dan menggunakan kad SD ini, yang menawarkan kefahaman yang baik dan terus telefon anda.

0 comments