Update Jss Tripler

Posted by Jiddun Toyyib | Wednesday, April 11, 2012 | , , | 0 comments »

Salam 1Malaysia,

Agak lama aku membiarkan blog aku ini tanpa sebarang update, almaklumlah awal-awal tahun banyak benar perkara perlu diselesaikan. Namun hari ini aku update program jsstripler yang aku join lama sebelum ini. Syukur kerana nampaknya program jsstripler ini masih wujud di alam maya ini. Hari ini genaplah tempoh selama 75 hari untuk program tersebut matang bagi menjana $15.00 bagi setiap position.


Aku bercadang meneruskan dalam pusingan seterusya bagi menjana $15.00 untuk 75 hari yang akan datang. Walaupun tujuan aku joinjsstripler ini untuk suka-suka sahaja, aku berharap ianya bertahan lama tanpa sebarang masalah.


Analisa jsstripler aku seperti berikut:-
a)Bermula dengan 5 position pada 25/1/2012
b)Compound div dengan 2 position pada 8/2/2012
c)Compound ke-2 pada dengan 2 position lagi pada 24/2/2012
Dengan 9 position dapat menjana $1.80 sehari @$54 sebulan

0 comments