Posted by Jiddun Toyyib | Sunday, February 13, 2011 | , , , , | 0 comments »

Hari ini genaplah 3 bulan lebih aku menyertai mesin penjana atm onbux seperti banner kat atas. Seperti maklum onbux merupakan satu company yang berdaftar dan membayar komisyen ahli secara instant. Aku amat puas hati dengan prestasi onbux kerana kurangnya downtime dan aku boleh sentiasa klik 4 ilan sehari. referral yang aku sewa juga memberikan kerjasam yang memuaskan. Dalam minggu ini mereka memberikan aku purata 50 klik dengan purata usd0.25 sehari.


Ya aku telah menyewa 25 referral dan dalam proses untuk menyewa 30 orang sehingga hujung Febuari 20011. Dengan 30 ahli aku menjangkakan akan memperolehi usd0.27 sehari dan akan terus mengulang-ngulang sewaan sehingga matlamat seterusnya ialah 100 refrral. Klik personal aku sehingga kini ialah 376 dan referral sewaan aku ialah 1785 klik.

Refrral onbux lebih aktif berbanding dengan neobux dan aku menjangkakan projek duit FREE aku nih lebih berjaya untuk site onbux berbanding neobux. bagi vcbux akau baru menyewa dan memandangkan website kena ddos attack baru-baru ni referral aku tak dapat klik dan aku belum dapat buat kesimpulan lagi berkenaan projek buat duit FREE cvBux tu.

Ok happy clicking..

-----------------------

LotBux


vcBux

0 comments