Posted by Jiddun Toyyib | Tuesday, February 15, 2011 | , | 0 comments »

vcBux

Aku mula menyertai VcBux pada 11 januari tahun ini. Pada awalnya aku telah membeli iklan dengan kos usd7.25 dan hasil iklan tersebut aku mendapat 5 direct referral. Kelima-lima direct referral aku tu bagus dan mereka rajin klik iklan. Pendapatan dari mereka aku kumpulkan dan bila jumlah mencecah usd2.80 aku mula menyewa referral. Pada 3 Febuari cukuplah kos untuk aku menyewa 10 referral dan dengan itu aku telah mempunyai 15 referral pada 3/2/2011.


Namun serangan keatas vcBux pada lewat tahun baru cina telah menjejaskan klik referral aku. Sehingga aku aku cuma memperolehi usd1.44 sahaja dan dalam proses untuk menyewa 5 lagi referral. Aku akan ulang-ulang proses ini sehinggalah aku mempunyai 100 orang referral.


NxtBux



Setelah website VcBux kembali pulih referral aku telah mula aktif mengklik dan aku bangga dengan mereka walaupun mereka tidak aku kenali. Sekalung terima kasih kepada referral aku kerana terus bersama aku mengharungi suka duka dalam mengumpul sen di alam maya ni.

Tak lupa juga aku mengucapkan selamat menyambut maulidurrasul. Jadikan Rasulullah sebagi ikon dan idola demi menjadikan dunia ini jambatan untuk akhirat. Assalamualaikum,

---------------------


LotBux

0 comments