16.2.2011 - Laporan Harian PTC

Posted by Jiddun Toyyib | Wednesday, February 16, 2011 | | 0 comments »


LotBux



Bermula posting kali ini aku ingin berikan update terkini berkenan PTC yang aku join. Korang boleh tengok PTC yang aku join dalam senarai PTC. Hari ini aku dapat login dan klik semua iklan dalam PTC kecuali lotbux.

Entah mengapa iklan daalam lotbux hari tidak reset menyebabkan aku tak dapat klik. Namun takpa keran sites lain masih ok dan boleh klik. Hari ini juga aku cycle seorang rented referral neobux kerana sudah tidak akti semenjak 6/2/2011. Aku masih mempunyai 20 rented refrral untuk neobux dan 30 rented referral untuk onbux. Besok aku akan berpeluang untuk rental sebanyak 5 lagi referral untuk neobux menjadikkannya 25 orang. Rented referral untuk vcbux masih kekal 10 orang.

Untuk site lain aku masih belum mempunyai rented referral kerana semuanyanya masih baru dan nilai dikumpu masih belum mencukupi untuk menyewa referral. Akan aku kumpul sedikit-demi sedikit sambil melayari internet.

---------------



vcBux


0 comments