22.02.2011 - Laporan Harian PTC

Posted by Jiddun Toyyib | Tuesday, February 22, 2011 | | 0 comments »

Prestasi vcbux semakin baik dari hari kehari. Setelah aku menyewa 10 rr baru 3 hari lepas, aku berjaya mengumpul usd1.11 dalam masa 3 hari. Semua rr rajin mengelik, cuma seorang sahaja yang klik terakhir 20.2.2011, yang laian samada semalam atau hari ini. Jika ini berterusan dalam seminggu lagi aku boleh menambah sewaan menjadi 30 orang rr.

Bagi onbux, aku extend 1 lagi rr kerana purata kliknya ialah 2.17 menjadikan baki usd1.04. Kalau tidak kerana extend rr aku boleh menyewa 5 lagi rr hari ini. Oleeh kerana itu aku terpaksa tangguh dulu hasrat untuk sewa rr baru kerana baki tidak mencukupi. Bagi neobux aku kehilangan seorang rr hari ini menjadi jumlah mereka 23 orang dengan baki usd1.01. Tempoh sewaan baru dalam 5 hari lagi kerana aku baru menyewa 2 hari lepas.

Bagi PTC lain aku hampir boleh menyewa. PTC lotbux aku sudah mengumpul usd0.44 dan perlu 10 hari lagi bagi membolehkan sewaan rr. YAng lain purata usd0.30 sahaja. Masih jauh lagi perjalanan aku. Namun aku tetap akan klik setiap hari.

Ok bye happy clicking

0 comments