24.02.2011 - Laporan Harian PTC

Posted by Jiddun Toyyib | Thursday, February 24, 2011 | | 0 comments »

PTC vcBux berterusan berprestasi baik. Dengan 20 rr dan 5 dr baki aku sekarang menjadi $1.83 berbanding $1.11 2 hari lepas. Purata sehari aku memperolehi $0.35 SAHAJA dari projek buat duit FREE vcBux ni. Aku rekomenkan kepada sesiaa yang rasa-rasa nak mengumpul sen FREE tuh, joinlah vcBux. Oleh kerana vcBux masih baru, maka rr yang disewaa aktif mengelik. Oleh kerana mereka aktif mengelik, secara auto merekaa menjadi rr aku, contohnya sewaan pertama aku pada 3.2.2011 masih berbaki 22 hari itupun disebabkan ddos attack menyebabkan mereka tak leh login selama 3 hari

Bagi onBux sukacita aku maklumkan setelah bergelut dengan extension rr setiap hari dengan kos $0.25 seorang maka semalam aku telah berjaya menambah bilangan rr menjadi 35. Bagaimanapun aku bakal kehilangan 1 rr kerana aku taknak extend sewaan lagi memandangkan tak aktif semenjak 17.2.2011 dengan purata klik 1.9 SAHAJA. Aku akan biarkan rr membawa diri sendiri dan mungkin akan disewa oleh orang lain pulak. Jangan aku sewa sekali lagi sudah. Baki akuan onBux aku baru $0.23 setelah diguna untuk menyewa 5 rr semalam.

Bagi neoBux referral aku menyusut kepada 23 dengan baki $1.35 dan aku dalam proses untuk menyewa 5 lagi rr. RR neoBux agak kurang aktif mengelik berbanding vc dan onBux. Aku perlu sentiasa recycle berbanding extend diaorang. Hari aku akan berkurang 1 lagi rr menjadikan 22 kerana purata klik cuma 1.4 SAHAJA dan tak aktif semanjak 21.2.011. Namun adatlah ada kala rr aktif adakala tak aktif. Janji aku klik setiap hari.

Happy clicking..

0 comments