20.2.2011 - Laporan Harian PTC

Posted by Jiddun Toyyib | Sunday, February 20, 2011 | | 0 comments »

Semalam aku telah cashout VcBux taklah banyak usd2.27 sahaja. Memang VcBux membayar secara instant kerana wang terus ke akaun alertpay dalam masa second sahaja. Hari ini aku menambah sewaan rr vcbux menjadi 20 orang. Aku menjangkakan akan memperolwhi usd0.25 sehari dari 20 rr dan 5 dr yang aku telah sedia ada.

Bagi onbux aku terpaksa extend sorang lagi rr aku kerana tempoh sebulan dah hampir tamat. Purata klik rr ini ialah 2.22 menyebabkan aku extend sewaan beliau. Dengan kos extend tu menyebabkan akaun aku menyusut menjadi usd0.89 sahaja. Bagi neobux rr menjadi 24 hasil sewaan 5 semalam. Baki akaun aku cuma usd0.69 sahaja dan aku dapati yang aku sewa semalam agak aktif mengklik.

PTC lain belum sampai usd1.00 dan belum layak untuk aku menyewa rr.

0 comments