Projek Buat Duit Free Part 3

Posted by Jiddun Toyyib | Saturday, December 25, 2010 | , | 0 comments »

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,


Diam tak diam au dah kat hujung tahun 2010. Banyak angan-angan dan impian aku belum tercapai lagi. Ditambah dengan azam rasanya KPI boleh fail tahun ini. Tang kerja tu oklah kerana terdapat peningkatan dari segi kerjaya dan pendapatan. Tang intenet ni satu pun tak tercapai. Tapi takpa aku nak buat azam dan angan-angan baru tahun 2011.


Ya antara angan-angan aku ialah dapat duit percuma tahun 2010 ni. Nampaknya belum berhasil lagi. Yang aku join onbux dan neobux tu baru menjana purata usd0.15 sehari tu belum cukup untuk bayar bil broadband aku sebanyak RM50.00


Aku kayuh pelan-pelan. Dua hari lepas masa aku bercuti kat afamosa Melaka aku dah dapat 9 referral untuk neobux manakala onbux masih 6 orang. Jadi sekarang ni akau dah ada 15 refrral yang akan menjana usd free untuk akau setiap hari. Ni aku ambil screenshhot untuk neobux dan onbux untuk tatapan pelayar setai.











Jadi camtulah ye.. aku hari-hari klik 8 iklan dan dapat usd0.08 sehari dan referral aku seramai 15 orang tu klik jugak tapi bergantung kepada kerajinan merekalah. Tapi best gak sambil layan anak-anak aku boleh dapat duit FREE.


Untuk azam tahun depan ni aku target nak apat usd1.00 ssehari FREE dari onbux dan neobux ni. Kalau geng semua nak duit FREE gak boleh buat macam aku. Klik je banner onbux dan neobux tuh dan start kayuh pelan-pelan tak rugi sen pun.. Kalau kau orang tak klik pun kau orang still surf internet gak kan?? kan

0 comments