Pengalaman Menyertai IncrementalCash

Posted by Jiddun Toyyib | Monday, November 01, 2010 | | 0 comments »

Salam,

Hobi aku memang banyak sangat. Tapi takleh nak cerita semua tuh.. jadi salah satu hobi masa lapang akau ialah melungsuri internet. Dalam melungsuri internet ni aku suka pegi website yang jenis home base business.. ikut mudah gak cara buat duit dari rumah. Banyak gak aku join ada yang ok ada yang tak ok. Salah satu yang aku join terkini ialah incrementalcash.

Kenapa aku join incrementalcash? Satu kerana kos dia murah cuma usd2.00 sebulan. Kedua produk dia. Aku dapat promosi bisnes yang lain menggunakan incrementalcash ni. Dengan usd2.00 akau dapat 1000 banner impression dan 1000 text link. Aku dapat promosi website lain menggunakan incrementalcash ni.

Tang duit.. ok gak. Kerana incrementalcash menggunakan matrix 3x2 yang senang untuk dipenuhi. Bayangkan dengan hanya 3 downline dibawah dan 3 dibawah mereka aku sudah melengkapkan 1 cycle dan akan pindah ke step seterusnya. Ini boleh diakatakan berdikit-dikit untuk mencapai kejayaan. Namun dengan usd2.00 sebulan semua mampu menyertainya.

Kini dah sebulan aku menyertainya dan aku telah ada 2 dl. Insyaallah akau dalam proses untuk mendapatkan dl ke-3 dan seterusnya membantu 3 dl aku tadi mendapatkan 3 orang bagi setiap mereka.

OK sekian dulu tulisan kali ini. Aku akan kongsi lagi bila aku dapat dl ke-3 nanti..

Tunggu

0 comments