Buat Duit Sambil Tidur

Posted by Jiddun Toyyib | Friday, September 06, 2013 | , , | 0 comments »

Salam geng semua,

Kalau korang tengok tajuk tu mesti gempak punya kan. Yalah sapa yang tak suka duit, semuanya suka. Budak kecik pun tahu inikan pula korang yang celik internet ni kan. So korang mesti tertanya-tanya apakebenda tuh buat duit sambil tidur?

Ya.. sebenanya aku nak citer sikit pasal buat duit sambil tidur nie. Aku tahu korang ada yang power-power lagi ni tang buat duit ni. Almaklumlah korang lebih berinovasi dalam bab bab duit ni. Cuma aku nak khabar kan satu website ni yang bagi can korang untuk buat duit sambil tidur, ala ala duduk diam dapat duit 4D. Gini citernya ada satu website nie yang bagi peluang korang untuk invest dalam bisnes offline dia dan dia akan bagi dividen dari sumbangan modal korang tu. Korang gi autodebit.org untuk keterangan lanjut.

Kat website tu korang boleh pilih apa-apa bisnes korang nak venture dan dia akan bagi dividen mingguan. Contoh koranng sumbang modal untuk bisnes topup maka korang akan dibayar dividen sebanyak RM0.15 untuk setiap lot yang korang sumbang. Untuk lot bisnes topup ni kos 1 lot ialah RM6.00. Contoh korang beli 50 lot dengan kos RM300.00 maka korang akan dapat RM7.5 seminggu. Mungkin korang akan mencebik apalah sangat dengan RM7.50, nak beli topup pun tak lepas. Jangan gitu..

Untuk sesuatu projek korang kena tengak % bukan nilai. Kiranya untuk projek topup tu % adalah 10% sebulan sebenarnya. Jika dikira (0.15/6) x 100% = 2.5% seminggu menjadikan sebulan 10%. Jika korang sumbang RM 300.00 maka korang akan terima RM30.00 sebulan sambil tidur. Nampak tak gambaran aku kira nie. Jadi bila korang nak join tu jangan lupa taruk aku sebagai penaja ye id aku jetaq. Kalau korang aktif kat CG id jetaq tu akulah he2x. Kalau korang berani boleh je nak sumbang beribu pun, tapi kena projek lain la sebab dia limit 50 lot untuk satu bisnes bagi setiap nama. Korang beli 50 lot untuk tiap-tiap bisnes lagi masyuk.

So apa lagi buat duit sambil tidur denganmenyertai autodebit.org.. semoga tidur korang pun dapat duit.

0 comments