Forexcopy - Pendapatan pasif yang berbaloi

Posted by Jiddun Toyyib | Saturday, May 05, 2012 | , | 0 comments »

Salam 1Malaysia,

Berjumpa lagi pengunjung blog yang budiman. Dalam entri kali ini akau ingin menekankan kebaikan pendapatan pasif forexcopy yang disediakan oleh broker instaforex. Gini...

Bermula 2 Mei sehingga 4 mei 2012 aku berkelana keutara melawat stesen pemancar tv dan radio. Jadi sepanjang perjalanan aku tersebut, aku tiada kesempatan untuk membuat urusniaga forex kerana faktor seperti masa, talian internet dan dalam perjalanan. Namun dengan menggunakan sistem forexcopy dari broker instaforex akau masih boleh membuat urusniaga forex dengan bantuan forexcopy.

Trader forexcopy yang aku follow buka psot maka akaun aku pun buka post secara automatik tanpa perlu akau mengawalnya. Seronok bukan, dimasa aku memanjat Bukit Gantang di Perak, order aku masih berjalan, semasa aku melawat pemancar bukit Dedap di sik, Kedah, urusniaga forex aku masih berlangsung seperti biasa.

Forexcopy ini benar-benar membantu aku membuat urusniaga forex. Tanpa forexcopy aku terpaksa memberhentikan urusniaga kerana aku ke Bukit Gantang, Perak, bukit Dedap Sik, UUM, kedah, Padang Pauh, Perlis dan Bukit Genting Pulau Pinang. Dalam perjalanan tersebut aku bermalam di Pengkalan Hulu, Perak dan di Alor Setar, Kedah. Namun dengan menggunakan sistem forexcopy ini, aku bebas tanpa halangan kerana trader forexcopy yang akan membuat order. katakan yes pada forexcopy.

0 comments