Coret - coret SBPA

Posted by Jiddun Toyyib | Thursday, December 22, 2011 | | 0 comments »

Pekeliling SBPA telah 2 minggu keluar dan pihak JPA menetapkan 2 minggu untuk menandatangani opsyen tersebut bermula 16 Disember. Namun sehingga kini batang idung SBPA pun aku tak nampak. Macamana rupapun aku tak tahu. Ikut surat edaran kononnya opsyen boleh ambil 20 Desember, namun bila nak ambil tak siap pulak janji 21 Disember. Pergi lagi 21 Disember tak ada jugak, tunggu selasa depan. Begitulah ceritanya pasal SBPA ini, cakap boleh cepat dan efisen, namun kenyataannya tarak.

Aku bukan apa, 2 tiga staff aku kelain kedudukannya dalam HRMIS. Macamana dengan opsyen mereka. Kalau lambat dapt, nak mencari tah dimana. Tangga gaji baru aku tak nampak lagi. Apa opsyen aku nak pilih tak tahu lagi. Satgi ada berapa hari lagi nih. Dahla hari-hari dok mengadap HRMIS yang lambat, nak siapkan 1 staff pun makan masa berjam. Entahlah...

0 comments