InstaForex Broker

Posted by Jiddun Toyyib | Monday, April 04, 2011 | 0 comments »

Hari ini aku daftar sebagai IB untuk instaforex.com. Id aku BSUI kalau sesiapa nak join forex ni. Bukan apa aku nak kembangkan pendapatan aku selain dari PTC nih. Dalam pada aku dok klik PTC aku akan pending order pair yang aku minat dan lihat perkembangannya. Aku pun baru-baru nak berjinak dalam forex dan akan mula deposit dalam akaun dalam tempoh terdekat. Mengapa pilih instaforex? Satunya kerana ia broker terbaik diasia dan mempunyai ibu pejabat di KLCC dan Johor bahru. Kalau client ada masalah mereka boleh terus berhubung atau datang tersu ke pejabat insta di KLCC atau JB. Dua mereka menawarkan fixed bonus 30% dari deposit yang dimasukkan. Katakan aku deposit 100usd maka mereka akan tambah 30usd menjadikan total modal ialah 130usd. Dengan itu margin kita pun akan bertambah. Tiga senang dan deposit dan withdraw. Deposit boleh local bank atau kk begitu juga dengan withdraw. So amat senag sekali...

0 comments