28.03.2011 - Laporan Harian PTC

Posted by Jiddun Toyyib | Monday, March 28, 2011 | , , | 0 comments »

VcBux SCAM onbux SCAM

PTC VcBux masih menunjukkan presatasi baik. Dengan 40 rr opps sori 39 rr kerana aku lupa extend maka aku mampu menjana $0.60 sehari. Yang bestnya rr vcbux rajin mengklik maka kuranglah aku untuk extend diorang. etelah aku cashout pada 22/3/2011 dan tambah rr 10 orang lagi maka dalam akaun ada $3.60 cukup utk aku sewa 10 rr lagi besok. kenapa tak sew ahrinie. Tak boleh kerana belum cukup seminggu. Aturannya HANYA 7 hari sekali boleh sewa rr. Aku harap vcbux bertahan lama aku boleh menjana duit FREE selamanya ya free selamanya hasil dari klik setiap hari. PTC onbux masih ok cuma ada rr aku yang stop klik. Setelah aku cashout juga 22/3 haritu aku HANYA tinggal 24 rr sahaja kerana aku tak nak extend sebab mereka tak klik lagi. Yang 24 ni pun ada yang nak kena letgo kerana tak klik. Aku pun heran kenapa mereka tiba-tiba tak klik dan ramai pulak tu bukan sorang dua. Apa ke hal mereka nih. Namun aku maintain dapat $0.30 dari rr mih.Au nak kumpul sehingga aku boleh cashout sekali lagi. PTC neobux hampehh dan mngkin scam, neobux sccam? mungkin ya kerana admin nak buat law baru. Aku nak klik sehingga cukup utk cashout dan bye bye PTC lotbux scam habis.. nasib baik aku sempat keluar 3 dollar dari akaun. Huh.. tak sampai sebulan pun dah scam. Aku join ptc aebuxx dan oebux untuk buat projek seterusnya tapi aku cuma klik sorang sahaja belum sewa rr lagi. Kalu dah sewa baru aku report mereka ------------ carian google neobux scam ke scam ke neo bux scam lotbux lotbux scam duit free free duit klik dapat duit duit dari klik percuma duit klik duit klik percuma

0 comments