22.03.2011 - Laporan Harian PTC

Posted by Jiddun Toyyib | Tuesday, March 22, 2011 | , | 0 comments »

Lama aku menyendiri dari mengemaskini blog nie. Tapi aku masih klik walaupun minggu lepas, aku terhenggok-hengok menunggu talaian kerana amat lemah sekali menggunakan gprs sahaja. nak loading satu ads makan masa kat seminit menyebabkan aku tak ada feel nak menulis. Aku cuma tumpu pada 3 bux sahaja iaitu on, lot dan vc sahaja kerana aku ada rr. Lain aku tak klik tak sanggup tunggu ads loading. Kenapa? Aku bercuti pulang kampong di tumpat 3g tak ada 2G je.

Berbalik ke bux, aku dapati presatasi vcbux amat baik sekali. Seperti aku posting sebelum ini 3 dari 30 rr aku tamat tempoh, maka aku extend mereka setiap orang dengan kos $0.28 seorang membabitkan kos $0.84. Baki dalam akaun ada $6.00 ++ maka aku cashout hari ini dan dengan segera duit tu singgah dalam akaun AP aku. Duit yang aku dapat aku nak sewa rr 10 orang lagi menjadikan 40 orang rr. Matlamat aku hujung bulan ni aku nak ada 50 rr bagi vcbux. Dengan vcbux ini boleh menjana $0.30 sehari FREE. Nak duit FREE tak, kalau gitu sila join vcbux sekarang juga dan jana duit free anda sekarang juga.

PTC lotbux dalam sehari dua ni tak ada ads. Mereka maklum pindah ke server baru. Dengan rr 20 orang aku ada $3.70 dalam lotbux ni. Sebelum pindah server rr lotbux agak aktif klik dan menjana duit free pada aku. Sehingga kini presatasi lotbux masih baik dengan purata rr klik 2.0. jika berterusan aku bercadang akan keluarkan hasi dari lotbux tak lama lagi.

Bagi OnBux, rr aku sebanyak 30 menyusut kepada 28 kerana aku tak nak extend kerana mereka agak malas. Dengan purata klik yang agak kurang aku pun cashout $4.23 dari onbux. Sekelip mata $4.23 tu singgah dalam akaun AP aku. Jadi total malam ni akau dapat $10.00 dari PTC ni. Ni menunjukkan PTC ni tak tipu aku lagi tak tau la lepas ni. Setakat ni akau dah terima dari vcbux 2 kali, neobux 1 kali, onbux 1 kali. Strategi aku nak join bux lain dan kumpul duit untuk cashout, lepas tu guna untuk upgrade dalam bux lain. Dengan cara tu aku tak perlu guna duit aku untuk projek bux ni.

----------------------------
Carian google :
buat duit dari internet
buat duit FREE
buat duit percuma
duit free
duit percuma
jana duit free
jana duit percuma
percuma
free

0 comments