VcBux Scam Ke?

Posted by Jiddun Toyyib | Sunday, February 06, 2011 | , , | 0 comments »

Seharian aku tak boleh login vcbux hari ini. Scam ke? Kenapa pulak? Ya vcbux mungkin scam atau tidak aku pun tak tahu. Sepanjang aku join sebelum ini ok je dapat login setiap hari. Dalam projek buat duit FREE nih dugaan paling hebat ialah bila website hilang dialam maya. Yang ruginya ialah masa selama 2 minit sehari mengklik 4 iklan. Rugi dari segi duit tak ada kerana dalam projek ni pantang guna duit sendiri. Semuanya hendaklah menggunakan hasil dari klik sendiri dan rferral sahaj. Jadi kerugian dari dari kewangan tu tak adalah.

Jika dalam 3 hari lagi website tak boleh login maka akan aku consider vcbux ni scam dan aku akan ucap selamat tinggal kepada vcbux. Maka perjalan projek ini tinggal dua sahaj lagi iaitu onbux dan neobux sahaja. Bagaiamanpun aku masih harap vcbux seleps akan kembali normal.

Setakat ini neobux dan onbux belum bagi sebarang masalah dan projek buat duit FREE ini masih boleh diteruskan dan akau akan join ptc lain untuk menggantikan vcbux.

0 comments