Review Duit FREE OnBux

Posted by Jiddun Toyyib | Monday, January 10, 2011 | , , | 0 comments »





Aku mula join mesin penjana duit FREE onbux ni pada 9/11/2010 dan semalam merupakan bulan ke-2 aku bersama mesin penjana duit FREE OnBux. Dalam tempoh tu aku klik 4 iklan dan kekadang 5 iklan sehari membolehkan aku mengumpul 237 klik bersamaan dengan usd2.37 SAHAJA. Ya lah kalau ikut teori aku patut ada 2x30x4 = 240 klik namun aku short 3 klik mungkin ada hari yang aku tak klik. Tulah dalam projek penjana duit FREE ni aku tak boleh lupa, mesti klik setiap hari.





Dalam tempoh 2 bulan juga aku dah sewa 11 referral dan mereka semuanya bagus kerana rajin mengklik setiap hari. Kalau mereka rajin klik aku boleh sewa mereka selamanya selagi mereka klik. Jika mereka lupa klik maka tempoh sewaan akau pada mereka akan berkurang sehari. 30 hari mereka lupa maka tamatlah sewaan dan aku perlu sewa semula. 11 Referral tu memberikan aku klik 407 iaitu bersamaan dengan usd2.035. Jai dalam tempoh 2 bulan ni total dari OnBux ialah usd4.405. Namun aku belum dapat cashout lagi kerana aku target sewa seramai 30 orang dan barulah aku mula nak cashout buat semangat.

Dalam tempoh seminggu lagi aku menjangka akan dapat sewa 5 referral lagi dan minggu akhir Jan nanti 5 referal mencukupkan jumlah 21 referral. Aku harap Febuari yang menjelma nanti aku dah ada 21 referral dan aku cuma tambah 9 referral pada Febuari menggenapkan 30 orang. Dalam bulan Mac nanti akau akan cuba kumpul dollar dan akhir Mac akan cuba cashout. Berapa agaknya aku dapat nanti aku pun tak tahu.

Berbanding neobux aku dapati referral onbux lebih rajin dan aku kurang recycle diaorang. Sehingga kini aku baru recycle seorang sahaja menunjukkan projek buat duit FREE OnBux peluang baik untuk aku menjana duit FREE. Dengan 30 referra pada bulan Mac aku harap akan dapat cash out usd18.00 pada akhri Mac 2011

0 comments