Projek Buat Duit FREE Part 1

Posted by Jiddun Toyyib | Wednesday, December 15, 2010 | , | 0 comments »

Assalamualaikum,

Salam semua pengunjung blog aku nih.. he he perasan.. rasanya takdak sorang pun yang melawat bila aku semak stat cuma ada 6 je pelawat.. tu pun aku sendiri he he he
Takpalah aku boleh jadikan ianya cam dairi gak..

So malam ni setelah lebih sebulan aku mendiamkan diri dialam siber maka aku tergerak hati nak tulis pasal duit FREE. Kenapa hehh tak da duit sangat ke kamu nih??? Bukan cam tu duit tu ada dah ada orang nak bagi ambil je lah.. lagipun tak rugi sen pun cuma masa je setiap hari. Kalau tak pasal tu pun akau buang masa gak baca email, komen facebook, layan chat.. lagilah takdak hasil...
Yang aku nak cita nih layan je dan leh dapat duit free lagi kalau betullah.. So aku target nak publish siri ni sampai la 15/12/2011 dan aku nak tengok berapa duit free yang aku dapat dalam setahun tuh...

Jadi ideaanya aku nak guna internet utk dapat duit FREE. Macam-macam dalam internet cuma antara boleh percaya ke tidak saja lah. Jadi untuk task pertama aku dah join 2 program iaitu neobux dan onbux. Tujuan aku ialah sebagai atm la untuk jana duit setiap hari. Banyak ke bro? He he malu la pulak.. 4 sen je so kalau dua program tu akau dapatla 8 sen sehari tu pun kalau aku buat task yang diaorang kasi. 8 sen sehari nak bayar bil streanyx tak lepas brader!!! Tul tu..geng... yang hang dok main sms, email facebook download movie dan benda lain tu ada lepas bayar bil tak juga kan. So aku tak kisah sebulan aku dapat jana cam cucuk atm internet 8 x 30 = usd2.4 (rm7.5) boleh la aku beli gula-gula anak aku.

Projek ni tak akan henti disini sahaja. Aku perlu klik 4 iklan sehari di neobux dan 4 juga iklan di onbux. Tempoh tengok iklan tu cuma 20 s je jadi dalam masa 80 saat aku dah jana 4 sen bagi setiap program. Oleh kerana aku guna multitab browser jadi akau buka 2 program sekali gus. Jadi aku dapat jimat masa disitu. 80 s mnghasil 8 sen sehari. Huhhh besk gak kan

0 comments