28.02.2011 - Laporan Harian PTC

Posted by Jiddun Toyyib | Monday, February 28, 2011 | , , , , | 0 comments »

VCBuX SCAM

PTC vcBux berterusan memberikan prestasi terbaik. Dengan rr yang aktif mengelik iklan membolehkan aku menambah rr seramai 10 lagi menjadikan total 30 rr untuk vcBux. Huhh.. amat mengagumkan prestasi rr vcBux ni. Dengan sewaan terbaru telah menyusutkan baki akaun aku menjadi $1.21 sahaja. Jika rr baru yang aku sewa tu tadi aktif macam mereka yang sebelum ini, akau akan dapat menambah sewaan lagi dalam masa seminggu dari sekarang. Untuk bulan Mac 2011 aku target untu menyewa sehingga 70 rr.

Bagi PTC onBux rr mereka masih aktif namun 1 aku lepaskan hari ini, aku tak mahu extend walaupun purata klik 2.2 namun telah tidak klik semenjak 15.02.2011, sakit kot atau dah kaya dahhh.. Dengan 1 rr meninggalkan aku menjadikan rr aku sekarang menyusut kepada 32 sahaja dengan baki $0.72. Dalam tempoh 3 hari bermula besok aku akan extend 1 rr sehari menyebabkan akan kehilangan $0.75 dari akaun aku. Namun aku berharap klik dari rr akan mengembalikan nilai dalam akaun aku. Oh yaa, aku tidak dikreditkan klik rr hari ini kerana terlupa klik semalam menyebab akaun tak banyak bergerak.

Bagi onBux dukacita kerana rr asyik tak klik menyebabkan aku tawar hati nak extend kerana purata klik < 1.5. Ini menyebabkan aku bebaskan mereka dan rr menyusut kepada 19 sahaja. RR onbux kurang rajin mengklik berbanding onbux dan vcbux. Bagi bux yang lain tak tahu kerana belum ada rr lagi. Aku cadang nak cashout neobux dan kumpul duit untuk sewa rr lotBux dan cuba tengok prestasi mereka semua.

Untuk lotBux $0.77, nxtBux $0.37, vynBux $0.90 dan incraseBux $0.73

0 comments