19.2.2011 - Laporan Harian PTC

Posted by Jiddun Toyyib | Saturday, February 19, 2011 | | 0 comments »

Prestasi semua PTC yang aku join hari ini dan semalam amat baik. Semua PTC aku dapat login dan klik iklan. Tiada sebarang masalah yang dikesan. Cuma nak maklumkan untuk nxtbux kena guna browser chrome baru iklan dikreditkan. Jika guna explorer iklan yang dilawati tidak dikredit oleh sistem. So sesapa yang join nxtbux kenalah download dan intall chrome barulah iklan akan dikreditkan.

Bagi neobux, semalam aku telah sewa 5 lagi rr dengan kos usd1.1 menjadikan bilan rr neobux aku seramai 24 orang. Nampaknya rr baru ni agak aktif mengklik iklan. Baki akaun neobux aku telah menyusut kepada usd0.64 setelah aku menyewa 5 rr. Nilai tersebut akan menjadi menyusut kerana aku akan recycle 2 rr hari ini memandangkan mereka tidak klik semenjak 12.2.2011 dan purata klik mereka cuma 1.6 dan 1.4 sahaja.

PTC onbux menunjukan prestasi baik walaupun semalam mereka cuma klik 52 sahaja namun boleh dikata semua mereka akltif mengklik. Baki dalam akaun cuma ada usd1.19 sahaja dan aku dalam proses untuk menyewa 5 lagi referral dalam tempoh terdekat. 1 rr hampir tamat dan aku extend lagi selama 30 hari kerana purata klik beliau ialah 2.4.

Bagi vcbux rr aku masih 10 dengan 5 dr. Baki akaun aku usd2.66 dan aku dah boleh cashout cuma nak tunggu sikit lagi sampai usd3.00. Referal vcbux aktif semua kecuali 2 dr aku tak berapa nak mengklik. RR semua ok klik menyebabkan blangan hari sewaan aku tu maintain 23/24 hari. Aku cadang nak cashout dan guna semula duit tu untuk sewa lagi 10 referral.

Bagi nxtbux, lotbux, vybux dan incrase aku masih merangkak lagi dan belum ada seorang pun rr. Aku akan kayuh pelan-pelan dan bila cukup baru mula menyewa. Ok.. happy clicking....

--------------
p/s untuk senarai ptc sila klik senarai ptc

0 comments